tiistai 2. kesäkuuta 2015

Kukkaispoika


Tuolla taustalla hakataan palloja kovalla paukkeella. Useita tennispelejä ja yksi kriketti on käynnissä. Minä meinasin jo pyörtää kotiin, mutta "pomo" pakotti tänne. Ja eihän minua pelota, kun näen, mistä on kyse. Joten hyvä oli, kun tultiin.


Voisin, minä silti työntää pään pensaaseen. - ai ei käy vai... että ylväs asento kuvaan.


Onko tämä nyt ylväs?


Eilen kävi väsyneitä tyttöjä. Olivat olleet koko päivän ratsastusleirillä, joten ei ihme, että väsytti. Mukavaa oli silti kuulemma ollut. Molemmat hienosti kuulemma ratsastaneet ja äitikin oli päässyt issikan selkään.

Tänään paikalla on ollut vain väsynyt "pomo". Sitä väsyttää vain tuo espanja.

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Komea poika kukilla ja ilman!
Meitä vainoaa kelju onni, telkkari rikki eikä mikään muukaan tunnu menevän kuten pitäisi. Mutta onneksi ei mistään vakavasta ole sentään kyse. Palvelijatar hermoilee, kun minä olen taas alkanut metelöimään jos minut jätetään yksin. Vähän aikaa meni jo ihan kivasti, mutta nyt kyllä haluan joka paikkaan mukaan.

Mûmak kirjoitti...

Onpas teillä nyt oikea koneiden vallankumous. Sinä tietenkin yrität viestittää, että pitäisi pitää koira mukana koneita hankittaessa, ettei tulisi niitä maanantaikappaleita.