perjantai 20. lokakuuta 2017

Ensimmäinen pakkasaamu


Raikasta oli kävellä. Oli vähän kiire ulos aamulla, kun "pomo" heräsi. Onneksi se on alkanut tajuta minua hissukseen.



Nyt jo aurinko nousee ja näyttää tulevan kaunis ilma. Oliskohan nyt saumaa pitempään lenkkeilyyn. Aamulenkki ainakin oli aika kiva. Josko "pomo" alkaisi taas kuntoaan hoitaa. Se yleensä tietää minulle enemmän lenkkejä.


Pikkuihmisiäkin on käyty hoitamassa, mutta kuvia ei ole kuin heidän pihalleen ilmestyneestä viiniköynnöksestä. "Pomo" alkoi heti haaveilla punaviinitynnyreistä. 


Hupsun kanssa käytiin Makoakin katsomassa, mutta se oli sellaista haipakkaa ja narujen sotkeutumista, ettei kuvan kuvaa tullut ennenkuin Mako vietiin pois ja mentiin koirapuistoilemaan. 


Minä olin koirapuistossakin kovin suosittu. 


Ei välttämättä hirveän kivaa, kun kaikki käy käsiksi.


Mutta onhan tässä ihan omissa oloissakin ulkoiltu


ja syksyä ihailtu.

5 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Kyllä on näkymät teidän parvekkeelta kirjaimellisesti päätähuimaavat. Korkealle olette pesänne rakentaneet.
Kirpakkaa alkaa tosiaan olla lenkkeilyllä, me tykätään. Ei olla suuria helteiden ystäviä. Sun turkin värit sopii täydellisesti maaston värien kanssa.

Mimmi kirjoitti...

Minä sain pari pimeää painikuvaa Hupsusta ja Makosta. Vaan kyllä sinä Mûmak olet erityisen kaunis syysvärien seassa! Kiva oli teitä taas nähdä.

pirjoanneli kirjoitti...

Kyllä nämä pakkasaamut ovat piristäviä.

pirjoanneli kirjoitti...

Harmi, kun meni sähläykseksi. Otetaan uusiksi ja vaikka henukin mukaan.

Mimmi kirjoitti...

Ilman muuta! :)