tiistai 15. syyskuuta 2015

Normaali ruokaelämä?


Tämä ei ole meidän ruokapaikka, mutta joku tässä on ilmeisesti syönyt. Ei ollut jättänyt mitään syötävää jälkeensä, Tosin "pomo" esti minua kunnolla tonkimasta tuota nuotion paikkaa.


Piti siis tyytyä tonkimaan ruohikkoa.


Mutta eipä sieltäkään mitään löytynyt.


Minulle on kyllä kotona tarjolla taas normaali kattaus. "Pomo" lienee päättänut, että olen taas ainakin lähes terve.


Vai olisko se vain väsynyt miettimään. Se "siivosi" eli tyhjensi meidän seinänkokoisen kirjahyllyn kirjat pinoiksi lattialla, pyyhki pölyt ja yritti saada kirjoja laitetuksi takaisin. Jostain syystä se ei ikinä voi vain laittaa kirjoja takaisin siihen, mistä se on ne ottanut. Ehei, ne pitää järjestää uudestaan. Nyt ne pinot sitten ovat päiväkausia lattialla ja häiritsevät elämää. Mutta maha tuntuu suht hyvältä. Nyt jännätään, miten yö menee.

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Vankkaa vointia sulle kamu! Nyt on taas kurakeliä tarjolla ja kaikki pöpöt juhlii. Palvelijatar on käärmeissään sateista. Eukko on vanha kuin metusalem ja silti jaksaa joka syksy manailla kelejä. Sateet tulee joka syksy, mikäli minä mitään olen huomannut kuuden elinvuoteni aikana.
On se Pomo ahkera sissi kirjojensa kanssa!

Mûmak kirjoitti...

Kiitos. Tauti on ohi tällä erää. Sen sijaan säitä riittää. "Pomoa" ei sade haittaa etenkin, kun saa olla kotona. Minua tuo myräkkä kyllä kiusaa.
Ja ne kirjapinot on edelleen sekaisin.