tiistai 13. lokakuuta 2015

Kauniita syyspäiviä riittää


On tässä joku päivä ollut vähän pilvisempääkin, mutta on kyllä aurinkoakin riittänyt. "Pomo" on taas ulkoiluttanut sauvoja ja jättänyt minut kotiin.


Mukavaa, kun aamuisin on ollut nurmikko jäässä.


Jäinen ruoho tuntuu niin kovin mukavalta selässä etenkin nyt, kun on menossa aluskarvan vaihto. Tuossa karvanvaihdon yhteydessä nimittäin karisee ihon vanha pintakerroskin pois eli minä myös hilseilen.


Minä kovasti odottelen, että "pomo" lopettasi tuon töissä olemisen ja rupeaisi lenkkeilemään. Sitä se kyllä aina lupailee, että mennään vielä joskus oikein pitkille kävelyille. No, onhan me kerran käyty, siellä Lauttasaaressa. Olen sitä mieltä, että tekis "pomollekin" hyvää lenkkeillä päivittäin, istuu turhan paljon.


Kamujakaan ei pääse näkemään kuin kaukaa, kun ei olla normaaliaikaan ja normaalireiteillä liikkeellä. Ei ole elämä pelkkää tanssia kaupunki lunnikoiranakaan.

4 kommenttia:

Ragnar kirjoitti...

Mäkin hilseilen, vaikka mulla ei olekaan aluskarvaa vielä. Mamma pohtii vielä, onko se kuiva ilma vai ressi, mikä vaikuttaa. Mutta eihän mulla mitään ressiä ole. Ja eikös se ressi ole joku kuntopaikka, oon joskus mainokseen törmännyt? Vähän ehkä kyllä surku on, kun mamma meni taas töihin ja yksin pitää olla päivät. On muuten upea kuva tuo viimeinen!

Párek kirjoitti...

Mitäs jos ehdottaisit Pomolle, että hankkii sellaisen vyötärölle sidottavan taluttimen, niin pääsisit sinäkin sauvomaan. Voisit pitää Pomon kunnon vauhdissa, siitähän se innostuisi varmasti!

Mûmak kirjoitti...

Se työ on kyllä varsinainen riesa meilläkin. Välillä "pomo" on kotona ja sitten tulee taas moneksi päiväksi se työ kiusaamaan.
Minä poseeraan siinä kuvassa ;)

Mûmak kirjoitti...

Sitä on ehdotettu, mutta "pomo" ei lämpene. Väittää, että minä rymyän tienvarsia, eikä hän halua. Sauvat kuulemma pysyvät kiltisti tiellä.