lauantai 3. lokakuuta 2015

On ulkoiltu


"Pomon" ajantaju on ilmeisesti kokonaan kadonnut. Nyt on lauantai, saunapäivä, eikä "pomo" yhtään muistanut mennä sinne saunaan. Pitäisköhän minun huolestua?


Onneksi "pomo" sentään muistaa ulkoiluttaa minua. Ja kun aurinkoakin on riittänyt, olen päässyt vähän kauemmas.


Meidän vanhan hyppyrimäen portaat on uudistettu aikoja sitten, Täällä on kuva niistä vanhoista. Vanhat oli jännät, nämä uudet on aika helpot. Näissä on noita välitasanteitakin ja penkkejä lepäämistä varten. Näillä on myös hirveästi käyttäjiä. Näitä juostaan ylös-alas. Me mentiin vain ylös.


Ylhäällä piti taas seisoa tällä samalla pöydällä kuin ennenkin. Pentuna jo eka kerran tässä poseerasin. En erityisemmin tykkää.


Mukavampaa oli näillä hyppyrin jämillä seisoskelu etenkin, kun oli jotain nähtävääkin. 


Tuolla rinteen alapuolella oli merenlahti, mutta en minä sitä tuijotellut. Puskissa paljon lähempänä oli lintuja, joita olisin voinut tutkailla lähemminkin.


Mitä minun pitäisi tässä tehdä? Poseerata?



Onks tää hyvä?


Kait se kelpasi, kun päästiin jatkamaan matkaa kohti uusia, mielenkiintoisia alueita. Jatkettiin aika pitkään ja on tehty muitakin pitempiä lenkkejä. Jos sää on suosiollinen, mennään huomennakin johonkin.


Kotonakin "pomo" jatkoi kameroimista. Meillä oli pikkuvieraitakin, mutta minua piti kuvata, kunnes ilmoitin, että nyt riittää se kuvien ottaminen. Minä en enää poseeraa. Mene vaikka kuvaamaan parvekkeelta tuota auringonlaskua. Sehän on nyt kovin punainen.


Tämähän oli eilinen.

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Me jo ihmeteltiin, että oletko kasvattanut itsellesi poronsarvet! Tuossa yhdessä kuvassa äkkivilkaisulla vähän näytti siltä. Ei se kuule ole mikään ihme, että joudut poseeraamaan, kaikki kuvat susta on aina ihan mahtihyviä. Onneksi meillä ei ole mäkiä kiivettäväksi, Palvelijattarelta loppuu happi jo parissa portaassa. Ei se viime vuonna ihan noin rapakuntoinen ollut. Vuosi vanhan vanhentaa.

Mimmi kirjoitti...

Oi, kun kivoja kuvia! :)