sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Yötoive


Laitetaan vaikka vain Párekin iloksi taas taivaskuva parin päivän takaa. Aamuhan se valkeni näin kauniina. Nyt ei vielä valkene, eikä taida kovin kauniisti paistaa myöhemminkään.


Eilen kyllä aamunäkymä oli kuitenkin tällainen, joten eihän sitä voi varmaksi tietää, miten päivä kehittyy.


Perjantaina aamulenkillä oli mukava sää ja lenkki olikin ihan kiitettävän pitkä.


Päivällä haettiin prinsessat tarhasta ja otettiin sitten heidän kanssaan yhteiskuvia. Kuten näette, olen tässä mukana.


 Ja olen minä täälläkin poseeraamassa. Prinsessat vaihtuivat kovin tiuhaan thtiin, joten vaikea oli tietää, milloin kyseessä oli Elsa ja milloin Ruusunen tai Tähkäpää.


"Pomollehan" ei minun poseeraukseni kelvanneet, joten piti ottaa lähempääkin kontaktia prinsessoihin. Mikäs tässä syleilyssä on ollessa.




Jouduinkin sitten viettämään iltayön yksin, kun "pomo" oli Nightwishin konsertissa. Sillä oli kuulemma tosi mukavaa siellä ja tietenkin oli pakko ottaa surkeita kännykuvia. No, minä nukuin sen ajan, mutta ei sitä tarvitse "pomolle" keroa. Annetaan sen vain ymmärtää, että kyllä minä kärsin kovasti.


Eilenkin prinsessat kävivät, mutta kuvat eivät onnistuneet, joten vältytte nyt niiltä. Tänään "pomon" olisi tarkoitus purkaa ja ommella ja purkaa ja ommella jne...

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Kiitos taivaskuvista! Aina yhtä hienoja.
Heh, hauskoja ovat kaikki prinsessakuvatkin. Tytöt ovat niin sieviä! Olet Mûmak mestarillisesti livahtanut osittain piiloon muutamasta kuvasta.
Palvelijatar on helpottunut, kun ei enää tarvitse opetella kaikkien prinsessojen nimiä, ei Se niitä ikinä oppinut muistamaan, vaikka Ebba kärsivällisesti opetti. Lopulta tyttö totesi "Älä välitä Pike-mummi, katsos sinä taidat olla jo vähän vanha!" Palvelijatar oli hyvin otettu tuosta "vähän" sanasta.

Mûmak kirjoitti...

Joskus pitää minunkin päästä pois salamavalojen loisteesta.