tiistai 4. marraskuuta 2014

Eilen se vasta satoikin


Tänään ei toistaiseksi ole päässyt kastumaan, mutta eilen oltiin läpimärkiä useaan otteeseen. Onneksi on täksikin päiväksi luvattu sadetta. 

Minä olen vähän raihnas. Tapasin eilen PTn ja hänpäs laittoi minut sellaiseen rääkkiin, että nyt tuntuu. Huomasin, ettei olekaan aikoihin ollut lihakset kipeät eli aika laiskasti olen ilmeisesti liikkunut vaikka omasta mielestäni olen kovasti ponnistellut. Taijiakin eilen taas kävin harrastamassa. Se on osoittautunut uskomattoman vaikeaksi. Muistaakseni opin silloin parikymmentä vuotta sitten paljon helpommin. Nyt on pakko ottaa kaikki konstit käyttöön. Onneksi päätin, että tämän talven kyllä roikun siellä kurssilla vaikka mikä olisi. Ehkä kesään mennessä opin niin paljon, että pääsen puistoon huitomaan. 

Tämä töissäolo vie nyt suurimman osan ajasta, mutta olen sentään kävellyt työmatkat sateista huolimatta eli päässyt ulkoilmankin makuun päivittäin. Käydään myös huonekaverin kera pienellä ruokatuntilenkillä. Eli liikuntaahan tässä tulee, mutta kirjoja pitäisi jossain vaiheessa ehtiä enemmän luke. Se on jotenkin jäänyt muun elämän jalkoihin. Keskeneräisiä kirjoja kyllä on muutama odottamassa. Tosin osa on ollut kesken niin pitkään, että pitänee aloittaa alusta.

Tällainen seliselijavalivalipostaus ja kuvakin on vanha.

Ei kommentteja: