torstai 20. marraskuuta 2014

Petollinen nainen

Tapasin eilen Epun. Kertoi käyneensä vieraissa, kun oikein rotuyksilö tuli tyrkylle. Nyt sitten kantaa seurauksia. Jouluaatto vauvoja kuulemma odotetaan. Minä suhtauduin asiaan kuten herrasmiehelle sopiia. Olin kuin en edes huomaisi asiaa. Mukava oli Eppua nähdä ja aika pitkä lenkki tehtiin iltapimeällä. "Pomolla" ei ollut kameraa edes mukana, kun tiesi, ettei siinä pimeydessä saisi mitään kunnon kuvia. Salama kun saa kaikki heijastimet vain näkyviin. Joten teidän on nyt uskottava ilman kuvatodistusta, että kyllä me Epun kanssa tavattiin. "Pomo" tapasi sitten Aulikin ja tapaa kuulemma tänäänkin uimahallilla. Minä en näe tänään Eppua.


Kuvatodistusta sen sijaan on siitä, että naapuritalon remontti taas edistyy.


Näitä jättinostureita on täällä meidän ympäristössä jo niin usein, että kuka niistä jaksaa lukua pitää.

Pimeyskin on ihan jokapäiväistä, mutta siitä aina riittää puhetta. Minäkin vähän illalla katselen ympärilleni lenkille lähtiessä. Äkkiä kuitenkin silmät tottuu ja sitten mennään sujuvasti eteenpäin. Eikä minua haittaa vaikka on suht lämmintä ja mukavaa. Kyllä sitä luntakin vielä tulee.

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Oho, vai on Eppu viettänyt todellista laatuaikaa? Onnea ja hyvää vointia tulevalle mammalle.

Teidän ympäristössä talot pesevät kasvojaan. Se on hyvä, että niistä pidetään huolta eikä suunnitella purkamisia kuten meillä.

Mûmak kirjoitti...

Onneksi eivät halua purkaa. Minä viihdyn täällä yläilmoissa ja niin viihtyy "pomokin". Onko teillä edelleen se purku-uhka päällä?