tiistai 26. elokuuta 2014

Hevosia ja sosiaalista elämää

Olen niin ahkeraan tapaillut ystäviä, etten ole ehtinyt päivitellä mitään. Sunnuntaina Henu kisasi lempiponillaan


Minä olen Wäinö, 800 kiloa lihasta ei läskiä. Minulla riittää kauneutta, sisäistä ja ulkoista etenkin näin kisakampauksessa, kun sekä häntä että harja on palmikoitu.


 Kevyttä lämmittelyä ennen tosi koitosta. Ilma oli kaunis, mutta edeltävien päivien sateet olivat jättäneet kentälle niin paljon vesilätäköitä, että kisat käytiin maneesissa ja lämmittely kentällä melkoisessa tungoksessa.


Kisasuorituksen jälkeen vettä, vettä, vettä. Janohan siinä tulee, kun joutuu vetämään täydellisen kymmenen metrin voltin vastalaukassa kaiken muun lisäksi.


Haluatko katsoa hampaatkin. Minulla on hyvät hampaat, sillä olen vielä ihan nuorukainen.


Letit on purettu, turkki huollettu, kaurat syöty ja namit saatu, joten heippa seuraavaan kertaan.

2 kommenttia:

Jawa kirjoitti...

Pöh, ei tuo nyt niin iso ole... Minä olen myös tosi iso! Pöh...

Mûmak kirjoitti...

Älä ole mustis Jawa. Henu sanoo aina, että hän tykkää Wäinöstä koska se on samanlainen kuin sinä, iso ja kiltti.