torstai 30. huhtikuuta 2015

Hyvää Vapunaattoa!


Voikukka sopii hyvin vappukukaksi. "Pomo" se ilahtuu näin keväällä ekoista voikukista ja muurahaisistakin. Tykkää se niistä muulloinkin, jos ne ovat muualla kuin omalla kasvimaalla.


Kävin aamuyöllä kusaisemassa keittiöön kostoksi, kun "pomo" eilen haukkui minua sen viinilasin takia. Minua ei haukuta! Piti sitten täydentää nestevarastoja aina kun oli tilaisuus.


Ihan koko lammikkoa en jaksanut juoda, mutta ei se haittaa. Hyvä, että on jotain tulevaisuuttakin silmällä pitäen.


Illalla Roosa tuli minulle seuraksi.


Me poseerattiin yhdessä aika onnistuneesti.


Roosa leikki kaikenlaisilla pikkueläimillä. Minusta se oli vähän pitkästyttävää, mutta tietenkin minä osallistuin.


Roosa tykkää olla kuvissa. Sitä ei varmaan ole kuvattu jatkuvasti niin kuin minua. Jatkuva kuvattavana olo on aika tylsää.

2 kommenttia:

Párek kirjoitti...

Hih, vai kostutit sinä keittiötä, Mûmak. On se hyvä välillä näyttää, ettei koiraa ihan miten vain saa moittia. Onpa Roosasta tullut jo iso tyttö, tai ei kirjaimellisesti iso, mutta aikavampi. Tenavilla on tapana kasvaa.
Pitäkää kivaa!

Mûmak kirjoitti...

Pakko täällä on yrittää pitää puolensa.
Roosa on jo koululainen.